FRAKTFRITT ÖVER 600 KR | ALLA VAROR SKICKAS FRÅN SVERIGE | 2-3 DAGAR LEVERANSTID

MISSA INTE VÅR HÖSTKAMPANJ! ANVÄND RABATTKODEN HÖST20 OCH FÅ 20% RABATT PÅ DITT KÖP.

ERBJUDANDET GÄLLER UNDER EN BEGRÄNSAD TID – PASSA PÅ!

Villkor

Köp & Leveransvillkor

Vi vill att du alltid ska känna dig trygg när du väljer att handla hos oss. Vi har därför valt att erbjuda endast beprövade och säkra betalningsalternativ.

Vi använder oss av Klarna . Vi har valt att använda oss av de  säkraste betalningsalternativet för att du som kund ska känna dig trygg och veta att dina uppgifter behandlas med största sekretess. 

Priser

Samtliga priser visas inklusive moms.
Ändras momsen förbehåller vi oss rätten att ändra våra priser
till motsvarande momssats.

Ångerrätt

Ångerrätt är 14 dagar efter det att varorna är mottagna. Förpackningen skall vara obruten för att kunna returneras. Återbetalning sker härvid av varans pris. Kunden svarar för returfrakten. OBS, Kontakta alltid oss innan du returnerar varan. Returen skickas till nedanstående adress:

TanExpress Online AB
Gudbyvägen 54
194 92 Upplands-Väsby
Sweden

Orgnr: 559390-1498

Om du ångrat dig när paketet har skickats från oss måste du hämta ut paketet på ditt utlämningsställe och skicka tillbaka det till oss. Om paketet inte hämtas ut blir det automatiskt registrerat som ej uthämtat och du blir ej återbetald. 

Har du frågor angående din retur är du välkommen att kontakta vår kundtjänst.
Mejl:

Reklamationer

Om något är felaktigt med din produkt, ber vi dig reklamera det hos oss så snart som möjligt. Du reklamerar en vara genom att maila våran kundtjänst. Våra kontaktuppgifter ser du nedan. När vi mottagit din reklamation kommer vi att så snabbt som möjligt skicka dig en retursedel och reklamationsblankett som du använder för att skicka tillbaka den felaktiga produkten till oss. Så snart vi mottagit varan, skickar vi dig rätt produkt, alternativt återbetalar dig pengar, beroende på vad du valt.
För att vi ska godkänna reklamationen:
Reklamation måste alltid göras, skicka inte bara tillbaka produkten. Använd alltid retursedel och reklamationsblanketten du får av oss.
Felplock; Om fel produkt har skickats från oss, ska hela produkten återsändas till oss. Glöm inte att ange i reklamationen vilken produkt du fått istället.
Produkt saknas; Efter kontroll skickas den saknade varan ut till dig.
Trasig/defekt; Hela produkten ska återsändas till oss alternativt sända foto på den defekta produkten.
Utgånget datum; Glöm inte ange när produkten har gått ut. Vi gör vår bedömning därefter.
Annan orsak; Om orsaken är en annan, måste det anges vad orsaken är.
Vid eventuella tvister angående reklamationer följer vi Allmänna reklamationsnämndens, ARN:s, rekommendationer.
Har du frågor angående din reklamation är du välkommen att kontakta vår kundtjänst:

Mejl:

Ändra och avbeställa order

Du kan inte själv ändra eller avbeställa din order. Vi ändrar och avbeställer ordrar i den mån det är möjligt, när en order väl är printad för packning har vi inte möjlighet att ändra eller avbeställa den.

Leveranstid

Normalt inom Sverige har du ditt paket inom 1-3 arbetsdagar. Vid större kampanjer kan det ta något längre tid. Mindre ordrar med restnoterad produkt levereras inom 5-7 dagar eller när alla varor finns i lager. Vid leveransavvikelse hos leverantör avsäger vi oss allt ansvar.

Öppettider

TanExpress Beauty Store har öppet dygnet runt 365 dagar/år

Prenumerera på vårt nyhetsbrev så får du 20% rabatt på ditt första köp!

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att ta del av nyheter,
grymma kampanjer & olika rabatter. (Rabattkoden gäller köp för minst 500:- och ej på kampanjprodukter)